måndag 10 november 2008

Idag var det dax för kuvösbyte igen (Jag ska få en ny kuvös var tredje dag så att jag säkert har det rent och så bakteriefritt som möjligt). Hurra! Den nya kuvösen är av ny modell, tillbaka till en Rolls Royce! De som arbetar med att ta hand om mig är så duktiga, titta på alla sladdar och slangar som de håller ordning på när de flyttar omkring mig! Jag fortsätter att växa, idag vägde jag 722 gram, det går framåt! Fortsätt att ge mig mat så ska jag se till att växa vidare! It was time again to change the incubator (this should happen every third day or so to make sure I have a clean environment). Any Yippie! I got the new kind again! Yes! This is really the way a princess should be treated! Back into the Rolls Royce! The people who takes care of me are so talented, look at all the cords they need to be in control of when they move me between the two incubators and the scale. I'm continuing to grow. I broke the 700 gram line and landed on 722grams. Keep feeding me and I'll keep growing!

Inga kommentarer: