onsdag 12 november 2008

Hos mamma igen! With mom again!

Jag fick vara hos min mamma några timmar idag igen, fantastiskt! Sköterskorna är nöjda med oss och min puls och andning blir bättre när jag är hos min mamma. Hon matade mig genom sonden när jag låg på hennes bröstkorg och jag tackade genom att bajsa stort. Alla blir så otroligt glada när jag bajsar, tydligen är det inte alla i min ålder och storlek som klarar av en sådan sak. I have spent today too with my mother! What a joy! The nurses are happy with us and my pulse and breathing becomes better when I'm with my mom. She fed me through the sond while I slept on her chest and I finished it off with a big poo-poo. Mom didn't seem to mind, quite the opposite, everyone gets so excited when I make a poo-poo, apparently, it's not all kids of my size and age that can do this properly.

Inga kommentarer: